Trending

Bainun Dah Bagi Amaran Awal² Lagi, Ramai yg Sokong Di Belakang Dia “Kenapa nak fikir apa org cakap..”

B4 Content

Baru-baru ini tular semula sedutan video siaran program Wanita Hari Ini (WHI) siaran 30 Julai 2020 yang dimuat naik pengguna TikTok.

Video itu menjadi perhatian ramai apabila pelakon dan pengacara, Uyaina Arshad meninggalkan komen meluahkan rasa sedih dan sesal apabila mengenang kembali momen temubual tersebut.

Paragraf 2

Bagaimanapun, rata-rata netizen memberikan kata-kata semangat kepada Uyaina bahawa dia hanya melakukan tugas sahaja dan tidak tahu apa yang akan terjadi.

Bainun kemudiannya menjawab pertanyaan itu dan memaklumkan bahawa ramai yang menyokongnya. Ujarnya lagi, anak-anak jagaannya ketika itu adalah kekuatan buat dirinya

“Kalau ada tohmahan, mesti ada orang yang sokong. Ramai orang yang sokong saya, yang sokong apa yang saya buat.

“Jadi, kenapa saya nak kena fikir apa yang orang cakap. Kekuatan saya, anak-anak saya. Anak-anak saya yang OKU, setiap kali bangun pagi, senyum.

“Nak tidur, senyum. Takkanlah saya nak sedih. Pagi-pagi saya bangun, saya cari dia. Tidur dengan saya. Itu kekuatan saya pagi, petang, siang, malam. Kalau saya tak tengok muka dia, tak boleh,” katanya.

Pada ketika itu, Bainun juga menjelaskan mengenai tiga anak-anak OKU di bawah jagaannya termasuklah remaja perempuan Sindrom Down, Bella yang disahkan sebagai mangsa dera.

“Bella, Tulus, Jiwa. Bella saya baru ambil tiga minggu lepas,” katanya.

1,294 thoughts on “Bainun Dah Bagi Amaran Awal² Lagi, Ramai yg Sokong Di Belakang Dia “Kenapa nak fikir apa org cakap..””

  1. Pingback: 코인선물
  2. Pingback: slot online

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *