Trending

‘Koperal Kimi pergi jua, berakhir sudah penderitaanmu’

B4 Content

SEORANG anggota Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia (SMART), Koperal Mohd Hakimi Talib meninggal dunia akibat kanser perut, malam tadi.

Mohd Hakimi, 35, menghembuskan nafas terakhir ketika menerima rawatan di Institut Kanser Negara (IKN), Putrajaya pada 9.58 malam.

Paragraf 2

Berita pemergian Allahyarham turut dimaklumkan menerusi satu kenyataan di Facebook rasmi SMART, pagi ini.

Operator Kilang BerIagak Seperti Marsyal Dithan P0Iis, Kereta Dirmpas

Operator Kilang BerIagak Seperti Marsyal Dithan P0Iis, Kereta Dirmpas

Operator Kilang BerIagak Seperti Marsyal Dithan P0Iis, Kereta Dirmpas

“Dukacita dimaklumkan bahawa Koperal Mohd Hakimi Talib yang pernah bertugas di seksyen heavy USAR 4, Pasukan Mencari dan Menyelamat Khas Malaysia (SMART) telah kembali ke rahmatullah pada 31 Mac 2021 JAM 9.58 malam tadi di Institut Kanser Negara (IKN), Putrajaya.

“Semoga Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman dan Semoga rohnya dicucuri rahmat. Semoga Allah permudahkan urusannya di sana. Al-Fatihah,” katanya.

Difahamkan, Allahyarham Mohd Hakimi meninggalkan seorang isteri dan dua anak yang masih kecil.

Operator Kilang BerIagak Seperti Marsyal Dithan P0Iis, Kereta Dirmpas

Sementara itu, rakan-rakan Allahyarham turut sama menitipkan ucapan takziah buat ahli keluarganya selain mendoakan agar mereka tabah dengan ujian ini.

Sumber:cempedakcheese

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen, klik like dan share serta f0llow page kami untuk cerita menarik, viral dan semasa di hujung jari anda.

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut: