Trending

Kntoi KhaIwat dgn Laki Org, Wanita Bagi Alasan Lucu dan Tak Masuk Akal

B4 Content

Wanita yang dicekupp berkhalwat dengan suami orang memberi alasan hanya makan sate dalam Toyota Vios yang diparkir di hadapan sebuah rumah di Taman Keladi, di sini, malam tadi.

Bagaimanapun, alasan itu tidak diterima anggota penguat kuasa Pejabat Ag4ma Daerah Kulim (PADK) yang melakukan rondaan di kawasan itu lebih dua jam sebelum pasangan itu dicekupp jam 10.40 malam.

Paragraf 2

Pegawai Ag4ma Daerah Kulim, Syeikh Muhammad Suhaimi Saleh berkata, terdahulu anggotanya melakukan r0ndaan dan ternampak kereta diparklr di kawasan gelap di situ.

Katanya, r0ndaan dilakukan berikutan maklumat awam yang diterima memaklumkan pasangan itu sering dilihat berdua-duaan di dalam kereta.

Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn Laki Kntoi Khawat dgn LakiKntoi Khawat dgn Laki

“Pasangan itu terkejvt melihat kehadiran penguat kuasa PADK dan pemeriksaan juga mendapati cermin tingkap seluruh kenderaan itu dipasang pelindung cahaya.

“Pasangan itu gagal mengemukakan sebarang d0kumen membuktikan mereka suami isteri atau mahram menyebabkan mereka ditahan kerana disyakl berkhaIwat,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Muhammad Suhaimi berkata, hasil si4satan mendapati lelaki berusia 52 tahun dan masih berstatus suami orang itu mempunyai tiga anak dan bekerja di sebuah syarikat utiliti di daerah ini.

Katanya, wanita berusia 26 tahun itu pula baru bekerja di syarikat sama pada Februari lalu dan masih belum berkahwin.

Beliau berkata, pasangan itu memberi alasan tidak buat apa-apa cuma makan sate ketika berdua-duaan dalam kereta berkenaan.

“Pasangan itu dibawa ke Balai P0lis Kulim untuk dibuat laporan tangkapan sebelum dibawa ke pejabat ag4ma untuk tlndakan lanjut.

“Lelaki itu dipercayai menetap di daerah ini manakala wanita itu pula berasal dari Sungai Petani dan menetap di rumah sewa di sini,” katanya.

Muhamad Suhaimi berkata, kess dislasat mengikut Sksyen 25 Enakmn Keslahan Jnayah Syarlah Kedah 2014 dan sabilt kesalahan boleh didnda tidak melebihi 3,000 atau dua tahun pnjara atau kedua-duanya sekali.

Beliau berkata, berdua-duaan di tempat gelap yang boleh menlmbulkan syakk kepada orang ramai adalah kesalahan berkhaIwat.

Sumber : HMetr0

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

103 thoughts on “Kntoi KhaIwat dgn Laki Org, Wanita Bagi Alasan Lucu dan Tak Masuk Akal”

  1. Wow, wonderful blog layout! How long have you ever been blogging for?
    you make blogging glance easy. The entire glance of your website is wonderful,
    as smartly as the content material! You can see similar here ecommerce

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *