Trending

Murid yg Dikurung dan DipukuI Oleh Pengetua dan 3 Guru Sekolah, Dituduh Mencvri Akhirnya MeninggaI Dunia

B4 Content

Dituduh mencuri seutas jam tangan, seorang pelajar lelaki berusia 15 tahun dilaporkan maut selepas dikurung di dalam satu bilik dan dipukvl oleh tiga orang guru di sekolahnya.

Paragraf 2

Susulan daripada itu, mereka membawa Dilshan ke hospital untuk mendapatkan rawatan tetapi malangnya keadaan Dilshan dikatakan merosot dan kritikal sebelum disahkan meninggal dunia.

Jahangir akui sangat terkilan dengan tindakan tiga guru berkenaan yang menuduh anak lelakinya itu mencuri seutas jam dan menghukumnya tanpa sebarang bukti.

Hasil laporan bedah siasat mendapati tiada sebarang kecederaan ditemui pada mayat mangsa dan punca kematian adalah disebabkan penyakit paru-paru kronik.

Tetapi keluarga mangsa seakan tidak berpuas hati dengan keputusan bedah siasat tersebut.

Oleh itu, siasatan lanjut masih dijalankan dan pihak polis akan mengambil tindakan yang sewajarnya sekiranya guru berkenaan terlibat dalam kematian Dilshan.

Sumber: Theprint, NDTV

10 thoughts on “Murid yg Dikurung dan DipukuI Oleh Pengetua dan 3 Guru Sekolah, Dituduh Mencvri Akhirnya MeninggaI Dunia”

  1. Pingback: 늑대닷컴
  2. Pingback: sudoku
  3. Pingback: 토렌트 다운
  4. Your article gave me a lot of inspiration, I hope you can explain your point of view in more detail, because I have some doubts, thank you.

  5. Pingback: bacon999

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *