Trending

Geram Kantoi Sbb Main Prmpuan Lain, Suami BeIasah Muka Isteri Siap Bagi Alasan B*doh

Geram Kantoi Sbb Main Prmpuan Lain, Suami BeIasah Muka Isteri Siap Bagi Alasan B*doh

Tular video rakaman perkongsian seorang wanita tentang kecurangan suaminya dan lebih menyedihkan, pasangan itu baru sahaja 11 bulan mendirikan rumah tangga.

RAKAMAN VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Menerusi rakaman itu yang kini hangat diperkatakan di Twitter, wanita berkenaan difahamkan pernah memberikan suaminya peluang kedua namun ia disia-siakan lelaki tersebut.

Kantoi curang lagi untuk beberapa kali tak tahu. Bukan sikit sikit ya curang awak.”

Berdasarkan video itu juga, wanita berkenaan sempat menunjukkan wanita-wanita yang dihubungi suaminya menerusi satu aplikasi temu janji.

Antara yang pernah dilakukan suaminya adalah menipu dengan berkata dia perlu bertugas tetapi rupa-rupanya dia ada mengajak perempuan lain untuk berjumpa.

Bukan itu sahaja, ketika pasangan berkenaan ke pejabat agama lelaki tersebut memberikan alasan isterinya tidak menyediakannya sarapan.

Geram Kantoi Sbb Main Prmpuan Lain, Suami BeIasah Muka Isteri Siap Bagi Alasan B*doh Geram Kantoi Sbb Main Prmpuan Lain, Suami BeIasah Muka Isteri Siap Bagi Alasan B*doh Geram Kantoi Sbb Main Prmpuan Lain, Suami BeIasah Muka Isteri Siap Bagi Alasan B*doh Geram Kantoi Sbb Main Prmpuan Lain, Suami BeIasah Muka Isteri Siap Bagi Alasan B*doh

Lebih teruk lagi, lelaki tersebut didakwa memukul isterinya selepas dia kantoi curang sehinggakan pada suatu hari wanita itu membuat laporan polis kerana tidak tahan diperlakukan sebegitu.

Ramai netizen melepaskan kemarahan mereka terhadap lelaki tersebut kerana bukan sahaja curang malah turut memukul isteri selepas perbuatannya diketahui.

Dah curang lepas itu bantai bini pulak. Ahh bod*hnya.”

“Bila dah berkahwin syaitan akn berusaha untuk pisahkan pasangan.Kdg kita nmpk isteri lawa tapi suami sebaliknya.Hanya yg kuat iman shj mampu brtahan.syaitan ni jahat dia blh duduk kat mata suami dia nmpk isteri buruk.dia blh duk kat hati suami supaya bnda remeh mcm sarapan pun jdkan isu penceraian.” – Ena Zam

“Mhon puan mangsa paparkan wjah pompuan tu agar tidak di plih oleh lelaki2 bjang yg terpaling bjang di mlysia..biar terpaling duda yg rmbat dia buat bini. takkan nak mkn bkas tntera tuu..idok la temann” – Amir

“Hahahaj,,dia mmg cmtu,, sjenis narsisis mmg xkan pernah mengaku salah. MMg sebolehnya akan spin selagi boleh. Semua salah org lain, mereka mmg x akan pernah salah. Percayalah,wife dia mmg bertuah kerana terlepas dari spesis manusia mcmt tu..” – Zack

“smoga adik ni dpt pengganti yg baik dan brtgjwb.. dah la cantik, putih melepak, rajin memasak utk suami pun masih tak dihrgai.. insyaallah ada karma.” – Syuhada

Tonton Video :

Selain itu, kami kongsikan artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Please wait while you are redirected...or Click Here if you do not want to wait.